2009. szeptember 6., vasárnap

Előfordul...

...mostanában, hogy a szokásos kis környékünkön történő sétáinkhoz nem viszek semmilyen hordozóeszközt magunkkal. Hisz Nándor ügyesen és folyamatosan jár már, nagy igénye is van a mozgásra természetesen, így ha nem megyünk messzebbre, vagy nincs előre látható, konkrét dolgom (pl.vásárlás), nem kötöm föl. Bizony ez is egy nem könnyen emészthető változás, kimegyünk a házból, és nem feltétlenül hordozom a gyermeket... persze így időnként alaposan kitolok magammal, mert mondjuk kicsit messzebbre jutunk, Nándi elfárad, kézbe kívánkozik, és akkor aztán cipelhetem karban, ami az ő kb.10 kilójával már nem egy tartósan művelhető muri. :D
Gondolkodtam, hogy lehetne áthidalni ezt a problémát... és arra jutottam, hogy kipróbálom, hogy válik be a karikás kendő! Hisz ez egy igen praktikus, könnyedén használható eszköz, pont ideálisnak tűnik a ki-be kívánkozó tipegő igényeihez. Ha minden igaz, a jövő héten adom le az első Nandunkat átvarratni. Először kettényesik, majd két karikást varrnak belőle. Kíváncsi leszek, a gyakorlatban beválik-e, amit ilyen szépen kieszeltem... :)
Apropó, ha valakinek van e témában tapasztalata (tipegő hordozása), ossza meg velem, jó? :)

7 megjegyzés:

Családanyu Viki írta...

hát igen, így megértem, miért "nem" kell még egy kendő (bár ha terveztek kistesót még jól jöhet)

a karikás (szintén sk varrt nandu) bevált nekünk tipegő-módhoz, de azért nem túl hosszú távon, mert akkor azért csak az egyik vállat terheli... de szerintem is jó ötlet, és kisebb helyen is elfér :) (és állítható méretű az erszénnyel szemben)

Nóri írta...

Igen, ez az állítható méret is nagyon mellette szól.
Elvileg holnap adom le Emmynek a Nandut. :)
No de az hosszú hetek munkája lesz, hogy lebeszéljem magam a "bandakendőről". :D

melinda írta...

mamamis girasol a bandakendő? ;)

majd veszel egyet használtan:D (aranyárban)

Ági írta...

Minden matematikai tudásomat latba vetve arra jutottam, hogyha lesz két karikás kendőd, gyerkőcöd viszont továbbra is egy marad, akkor az egyik karikás "felesleges". Jól gondolom?
Amúgy a bandakendő az én fantáziámat is rendkívül birizgálja...

Nóri írta...

Ági, jól matekoztál. :D
Egyik karikást meghirdetem szerintem mamamin. Kéne? Akkor persze a tiéd rögtön! :)

Ági írta...

Most fogok kapni egyet kipróbálásra, ha bejön, akkor visítok! :)

Nóri írta...

Ok! :)