2009. február 20., péntek

Újítunk


Nándorunk popsija mostanság többszörösen ki lett téve kísérletező kedvű anyja kénye-kedvének. Először is... fájó szívvel, de nagyobb részt le kellett váltanunk az eddig olyan szépen működő Monapel pelusainkat, mert nedvszívó képességük már nem volt elegendő egy sokat produkáló 7 hónaposnak. Igaz, megpróbáltam azt, hogy a belső plusz betét mellé behajtogattam egy tetrát is, de így meg túlontúl gigantikus méretű lett a csomag Nándi popóján. Ami nem gond éjszaka, de nappali, mozgolódós tevékenykedéseiben már zavarta. (Meg az én szememet, khm. ;) ) Tehát beszereztem a mamami fórumról használtan egy adag igen jónak mondott Bambino Mio prefoldot. És beválnak!!! Sokkal több nedvességet tudnak úgy magukba szívni, hogy közben a külső oldaluk sem lesz lucskos. Hallelúja, probléma megoldva. :)
A másik kísérlet még folyamatban van. Arról van szó, hogy már jó ideje csöpögtetem a nyálam a többek által használt szép, finom tapintású, jól szellőző gyapjú peluskülsők után. Ha már egyszer textilbe csomagolom a fiam alsó részét, jobb érzés, ha az azt burkoló külső sem műanyag. Szóval rendeltem egyet egy ügyes kezű mamamis anyától... praktikus tépőzáras darab, prefolddal is hibátlanul működik. És gyönyörű!!! :) Egyelőre a tesztüzem folyik, tegnap óta használom. Majd megírom a fejleményeket. Addig is beszéljen helyettem ez a kép.

1 megjegyzés:

Ági írta...

Kíváncsi vagyok a fejleményre. Bevált?