2009. február 17., kedd

Nevetünk

Nándorunk a legegyszerűbb dolgokon tud a legharsányabban mulatni. Ezen megfigyelésem folyton igazolást nyer...
Kezdődött pár hónapja a pelenkázós mókával. Peluscsere közben, két mozdulat között felegyenesedtem, ide-oda hajolgattam, és különböző szögekből ijesztgettem a drágát (merthogy azt szereti!), amit ő hangos nevetéssel hálált meg.
Ugyanez az ágyon... ő a hátán fekszik, én meg fölé hajolva bohóckodom, hol egyik oldalról, hol másikról- Nándor kacag.
Vagy a hétvégén... fiunk a szőnyegen tesz-vesz a játékaival, Apa pedig nem messze tőle papucsával dobol a földön - Nándi kacag.
Tanulom a hordozókendő tanfolyamvezetői vizsgára készült jegyzeteimet, nekiállok egy stócba rázni a sok papírt - Nándor kacag.
És még sorolhatnám...

3 megjegyzés:

Prof írta...

Hasonló hatást ér el a dobolás az asztalon. :)

Nóri írta...

Tééényleg, azt kihagytam.

melinda írta...

nálunk a koszos zoknik kirázása a mosógépbe dobás előtt vált ki kuncogást pannából. mi ezen az érdekes? :)