2011. július 12., kedd

Hajnal mozgolódik és néha eszik is :)

Akartam írni lánykánk mozgásáról, mert hogy igen csak benne van a fejlődésben a kicsike. :)
Nagyon profin gurul ide-oda, ez bátyjához képest szokatlan nekünk, nála mondhatni kimaradt a nagy forgolódás.
Úgy tűnik, ő is kihagyja a kúszást egy az egyben, mint Nándor annak idején. Nagyon akar mászni, hintázgat négykézláb előre-hátra, és próbálkozik előre jutni, de egyelőre inkább hátra vagy oldalra jut. Ami nem kicsit idegesíti, mikor el akar érni valamit (meg is értem). Amúgy szerintem hamarosan tényleg mászni fog már, és akkor vége a nyugodt világnak, jajj nekünk. :D
Érdekes még, hogy folyton állni meg ülni akar. Négykézláb lábujjhegyre áll, és jó magasra emeli magát, ebből a pozícióból próbál kiülni, ami nem sikerül, majd innen tovagurul. Nagyon vicces látvány. Ilyesmit például nem láttunk Nándornál. Kíváncsi vagyok, a továbbiak hogyan alakulnak!
Másik, amit említeni szerettem volna, a hozzátáplálás. Vagy sokkal inkább kóstolgatás. Lányunk nem komálja a pépeket, ellenben rettentő kíváncsi mindenre, amit eszünk. Nyúl a tányérhoz, és ha hagyjuk, vesz is magának. Gyümölcs, zöldség, krumpli, kenyér - ezekkel próbálkozik. Elveszi, trancsírozza, szájába helyezi. Fintor, eltartja, megnézi. Megint szájba be. És addig-addig nyammogja, nyálazgatja az ételeket, míg pár falatkát le nem nyel belőle. (Aminek mondjuk a felét vissza is köhögi rögvest - na ilyen sem volt soha a bátyusnál.) Hát ennyi, mennyiségekről nem tudok beszámolni. Azt hiszem, a napi 267454721 alkalommal való szopizás valószínűleg épp eléggé jóllakatja. :)

0 megjegyzés: