2009. november 18., szerda

Pizza ismét :)

Nos, ha már így áll a dolog, és fiunk tényleg pizzamán, akkor úgy döntöttem, hogy megpróbálom a dolgot még egészségesebben és kicsit olcsóbban megoldani. Az előző bejegyzésben említett spáros pizza valóban finom ugyan, de egyrészt fehér lisztből van, másrészt azért drágább, mint ha magamnak dobom össze... tehát ma nekifogtam, és kreáltam sajátot.
Sacc per kábé két maréknyi tönkölybúzát leőröltem a malommal (Anyu, köszi, imáááááádom!!), majd olívaolajjal, oregánóval, meg egy kevés sóval összegyúrtam, és hagytam egy órát pihenni a fűtőtesten. Ezután nagyon vékonyra nyújtottam, és mehetett rá a fűszeres paradicsomszósz, a zöldségek (mirelit), olívabogyó, és végül a reszelt pizza mozzarella. Nagyjából 20 percet sült, és egész frissen álltunk neki. (Nándor alig bírt magával, a sütő előtt kellett tartanom karban, hogy lássa, hogy tényleg 'tzza sül. :D )
Fotót mondjuk nem készítettem, de nagyon fincsi lett, el is fogyott hamar-gyorsan. (Szegény férjemnek még mutatóba sem hagytam egy szeletet, ezt bánom kicsit, de hát az étvágyammal elég nehezen bírok, na. :D )
Ígérem, nem lesz Tündér Nándor kalandjaiból gasztroblog, de gondoltam, megosztom a nagyérdeművel, hogy így is lehet, és hogy a gyors kaja nem feltétlenül egészségtelen. :)

0 megjegyzés: